tiistai 13. elokuuta 2013

The Ensimmäinen Tunti

Nyt on sitten se ensimmäinen tunti takana. Olo on hieman hämmentynyt, mutta tyytyväinen.
Olin hieman yllättynyt siitä, että opettaja ei pahemmin alustanut asentoja ja liikkeitä, käsien asentoa tosin enemmän kuin jalkoja. Minulle asiat eivät olleet uusia, joten pysyin kartalla hyvin, mutta täysin ummikkona olisin kyllä varmasti ollut pihalla. Tunnin rakenne oli kuitenkin kiva ja yllätyin kuinka paljon pidin keskilattiasarjoista. Etukäteen olin ajatellut, että tankotyöskentely olisi se ykkösjuttu, mutta keskilattialla pääsin hyödyntämään rytmitajuani ja siinä tuli onnistumisfiilis.
Keskimäärin olo oli kuin norsulla posliinikaupassa. Tunsin itseni valtavaksi amatsooniksi, kropaltani kun muistutan enemmän uimaria kuin balleriinaa. Ja olin varmasti koko porukan jäykin, yhtä venytysliikettä en edes pystynyt tekemään, sillä toinen lonkka ei vain asentoon taipunut. Kuitenkin venymistä oli jo tunnin aikana havaittavissa, vaikka melkoisen toivottomaksi tapaukseksi itseni luokittelenkin. Mutta koska jäykkyys on annettu syntymälahjaksi, niin yritän olla itselleni armollinen ja pyrin vain tekemään parhaani. Sekä tietenkin venyttelemään kotona mahdollisimman paljon.

Morning after, melko jäykkä fiilis. Onneksi ensi maanantain tuntiin on aikaa, jotta ehdin palautumaan ja venyttelemään. Varsinaisesti lihakset ei ole kipeät, harrastanhan liikuntaa muutenkin säännöllisesti, mutta kyllä tietää tehneensä jotain tavallisuudesta poikkeavaa.

Ps. Olin muuten ainoa, jolla oli leotard ja vaaleat trikoot...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti